Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Σχετικά με το νεο νόμο πλαίσιο

THE PARTY IS NOT OVER!!!
«Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΝΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑ»

«40.000 κορίτσια στη Γαλλία ξεπουλάνε το σώμα τους για να πληρώσουν τις σπουδές τους»!!!!

Εξετάζοντας την οργάνωση και την ιεράρχηση της εκπαίδευσης* ιστορικά και φτάνοντας μέχρι σήμερα,θα αντιληφθούμε ότι το εκάστοτε εκπαιδευτικό σύστημα εξυπηρετούσε πλήρως σε πρώτο βαθμό τα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα της εποχής και έβαζε σε δεύτερη μοίρα τα κοινωνικά.Ας έρθουμε λοιπόν στο τώρα,στην περίοδο της περιβόητης οικονομικής κρίσης,και στο εδώ(ελλάδα).Αν σας ρωτήσει κάποιος να του πείτε μερικά χαρακτηριστικά του τωρινού εκ.συστήματος στην ελλάδα,τι θα του λέγατε?Μήπως θα πλέκατε ένα εγκώμιο γύρω από την ελληνική εκπαίδευση αναφέροντας το ποσο προωθεί την ανθρωπιστική διάσταση των πραγμάτων και την ελευθερία της σκέψης?Εγώ τουλάχιστον όχι!Θεωρώ ότι η σημερινή κατάσταση αντιπροσωπεύει ένα μαζικό,καπιταλιστικό εκ.σύστημα το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία ατόμων για την επάνδρωση της βιομηχανίας παραγωγης και όχι στη διάπλαση ελεύθερων και αυτόνομων προσωπικοτήτων.Η σύγχρονη παιδεία έχει θυσιαστεί στο βωμό της εντατικοποίησης,της βαθμοθηρίας,της ανταγωνιστηκότητας,της παραπαιδείας,της στείρας γνώσης που είναι αποκομμένη από τη ζωή.Μια παιδεία των πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων,των δασκάλων-καθηγητών εξουσιαστών και της μίζερης καθημερινότητας.
Εκτός, λοιπόν, απ’όλα αυτά και σε συνδυασμό με το υπνωτικό χάπι της «ΚΡΙΣΗΣ»,η Διαμαντοπούλου έχει όρεξη για νέα βρυκολακίστικα μέτρα-«αλλαγές».
Το ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ θα είναι πλέον το ανώτατο όργανο διοίκησης των πανεπιστημίων.Σ’αυτό θα μετέχουν και άτομα που δεν έχουν σχέση με το πανεπιστήμιο(όλα θα τα χει ο μπαξές!από δημαρχαίους μέχρι εργατοπατέρες).Αυτό το συμβούλιο θα έχει καθήκον ν’αναζητά πόρους χρηματοδότησης.Έτσι ο κάθε μεγαλοεπιχειρηματίας θα εκμεταλλεύεται το φτωχό και άμοιρο ελληνικό πανεπιστήμιο για του επιβάλλει τις κερδοσκοπικές του επιθυμίες!Αυτο συνεπάγεται ότι κάθε γνώση που θεωρείται «μη αξιοποιήσιμη» θα την τρώει η μαρμαγκα.Μ’αυτή λοιπόν την διάταξη ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 16 το οποίο μιλά για την αυτοδιοίκηση των πανεπιστημίων και για την ανώτατη εκπαίδευση η οποία παρέχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από νομικά πρόσωπα ΔΗΜΟΣΙΟΥ δικαιου και όχι ιδιωτικού..πείτε αντίο στο δημόσιο-δωρεάν πανεπιστημιο καλά μου παιδια ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ..
Τα πανεπιστήμια θα αξιολογούνται,κι αν έχουν πει καλά το μάθημά τους(δηλαδή αν έχουν κλείσει το μάτι στο κεφάλαιο),θα χρηματοδοτούνται από το υπουργείο παιδείας.Αλλιώς bye-bye love,bye-bye happiness!Δύο έιναι οι κυρίαρχες μετρήσεις για την κατάταξη των πανεπιστημίων:η ARWU και η QS World University Rankings.Μερικά από τα κριτήρια που έχουν για τον υπολογισμό κατάταξης είναι:πόσοι απόφοιτοι του ιδρύματος κέρδισαν Νόμπελ ή μετάλλια .Επίσης, ζητούν τη γνώμη των εργοδοτών/καπιταλιστών/αφεντικών/ «μούτρων» για το ποιο πανεπιστήμιο βγάζει αποφοίτους ,όπως τους ονειρεύονται.Ουδέν σχόλιον!
Πολλά πανεπιστήμια δε θα κλείσουν μονάχα λόγω κακής αξιολόγησης,αλλά και λόγω της επιβολής του πανεπιστημιακού « Καλλικράτη».Αυτό θα οδηγήσει σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις ακόμα και ολόκληρων πανεπιστημίων.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΣΤ’ΑΦΕΝΤΙΚΑ?ΒΑΖΕΙΣ ΛΟΥΚΕΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των θέσεων εργασίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (το ίδιο ισχύει και για α’βαθμια,δευτεροβάθμια).Άρα, και λιγότερα άτομα θα μπορούν να σπουδάσουν.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ.Το κάθε μάθημα θ’αντιπροσωπεύει κάποιες διδακτικές μονάδες και το πτυχίο θ’αποτελεί το άθροισμά τους.Αυτό που θα έχει αξία θα είναι το σύνολο των δ.μ.που έχεις μαζέψει(λες και συλλέγεις γραμματόσημα!!)και όχι το πτυχίο σου.Μ’αυτόν τον τρόπο, ο,τιδήποτε χαρτί έχεις (ECDL κτλ) ή κυκλοφορεί στην ανήθικη αγορά εργασίας (πτυχία κολλεγίων,ΙΕΚ) θα εντάσσονται στο εθνικό πλαίσιο προσόντων και θα μεταφράζονται σε πιστωτικές μονάδες.Πάρτε ένα καλάθι και αρχίστε να μαζεύετε αγκαθια.Ο θάνατός σου, η ζωή μου.
Οι υποχρεωτικές παρουσίες,ο μηδενισμός για όποιον δε προσέρχεται στις εξετάσεις και η δημιουργία κέντρων αριστείας ως προνόμιο μόνο για τους άριστους,δεν μπορούν παρα να μεταμορφώνουν το χώρο του πανεπιστημίου σε στρατόπεδο συγκέντρωσης όπου η γνώση και η έρευνα θα είναι στρατευμένη και η ανθρώπινη υπόσταση καταπιεσμένη.
Όσον αφορά το δημοτικό,θα υπάρξει αύξηση των ωρών διδασκαλίας και εισαγωγή νέων δραστηριοτήτων(όλα τα ‘χε η μαριορή..).Έτσι, τα παιδιά θα στερούνται ακόμη και τις λιγοστές ώρες ελεύθερου χρόνου που έχουν για να παίξουν και για να ξεφύγουν από μια καθημερινότητα που τους έχει επιβληθεί βάρβαρα έξωθεν και χωρίς τη συγκατάθεσή τους.Κι όλα αυτά «για το καλό του μαθητή»όπως ισχυρίζεται η φιλεύσπλαχνη Διαμαντοπούλου.
……
……….

Το κεφάλαιο,οι μεγαλοαφεντικάνοι και το Χρήμα τους, θέλουν να κατασπαράξουν τα όνειρά μας και να χειραγωγήσουν την ελευθερία και αυτονομία του πνεύματός μας.Ο ΝΟΜΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ!Αν αφήσουμε να περάσει,τα δημόσια(κρατικά) πανεπιστήμια θα λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και μεθόδους.Οφείλουμε στους εαυτούς μας ν’αντισταθούμε απέναντι σε νεοφιλελεύθερες πολιτικές.
Ας προχωρήσουμε σε μαζικές καταλήψεις (όπως 2006-7 που 392 από τις 452 σχολές κ’ πανεπιστήμια τελούσαν υπό κατάληψη).Εκεί όλοι και όλες θα συμμετέχουμε ενεργά για να κάνουμε τις καταλήψεις ζωντανά κύτταρα αδιαμεσολάβητου αγώνα.Ας μην φοβόμαστε για το αν θα χάσουμε μάθημα.Γιατί αν είναι θα το χάσουμε όλοι και όλες μαζί.Γιατι αν δεν διεκδικήσουμε τις επιθυμίες μας και τα κεκτημένα αγαθά αγώνων,δε θα χάσουμε απλά ένα μάθημα,αλλά τη ζωή μας ολόκληρη.
Ας προχωρήσουμε σε γενικές συνελεύσεις οι οποίες θα παίρνουν πνοή από τη φωνή όλων μας και του/της καθενός/καθεμίας ξεχωριστά.Να είμαστε εκεί για να αποφασίζουμε εμείς για το παρόν και το μέλλον μας,άρα και για το παρελθόν μας και όχι απρόσωπα κόμματα και ψηφοθηρικές παρατάξεις.
Ας συναντηθούμε στους δρόμους για ν’ακούσουν αυτοί που δε ξέρουν και ν’ανοίξουν τα μάτια αυτοί που δε θέλουν να μάθουν.
Ας συναντηθούμε στα σχολεία ,στις σχολές,στις γειτονιές,στους χώρους εργασίας για να προτάξουμε τα όνειρά μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου